fatsexybitch:

heatherbat:

moniquill:

saucefactory:

verysharpteeth:

chandra75:

agent-mizzle:

Every time I post something about Norman Reedus and it gets reblogged you fangirls just gotta swoon and add your own cutesy caption. Nothing against fangirls but here’s a challenge. Swoon over this! Good luck.

That’s fucking hot as hell. 

LOL. That’s not the one to pick for no swooning.
YOU DON’T KNOW US AND OUR LIVES. WE HAVE FANGIRLED OVER ROADKILL FOR HIM.

SOMEONE JUST NEEDS TO HITCH THAT SKIRT UP AND BITE HIS INNER THIGHS AND THEN SUCK HIM UNTIL HE’S SOBBING, UNTIL HIS PRETTY EYESHADOW RUNS DOWN HIS FACE.

OP, it is clear that you have a fundamental misunderstanding of one or more of the following:
'fangirls'
'swooning'
'challenge'
I mean we could probably use this as a really interesting launching point for the fundamental disconnect between ‘what people actually find hot’ and ‘what society/patriarchy presumes is hot’ and how the assignations of gender roles and sexuality fuck with that. Like the presumption that the female gaze doesn’t even exist, or if it does that women-intersted-in-men find the same things about men sexy that men-interested-in-women presume they do/should.
I mean, how many ‘porn for straight women’ magazines have tried to launch and asked a bunch of self-identified straight women what they wanted in porn - and gotten answers of ‘smiling dudes’ ‘dudes giving bedroom eyes’ and ‘visible erect cock’ (startlingly enough the kind of things often seen in porn produced with an intended audience of gay men) - only to then said ‘yeah no, you don’t actually want that. we’re giving you tough, aloof/agressive-looking shirtless guys with power muscles and weapons instead (because regardless of what any of you say you want we know that the majority of you want tough looking guys with power muscles and weapons because that’s what masculinity is because sexiness is feminine-coded. I mean obviously the only reason a man would display in a (so totally feminine, totally) sexually-inviting way (as opposed to an aggressive way or a disinterested way) is if he’s trying to attract a man! Ergo anything in which a man is display in a sexually inviting or (gasp) submissive way is gay gay gay gay gay and thus the anti-masculine and no woman would ever want it (and if you do you’re probably not a real woman, you’re fundamentally broken somehow and should be ashamed). We know better than you what you like and want and find sexy)’ and then failed and blamed the failure on the totally legit and well known phenomenon that women just don’t get off on visual stimuli they’d rather read erotica (by which we of course mean cishet romance novels. Nothing else exists and if it did no one would be interested in it so there’s no point marketing it.)
That’s a conversation we could have.
But I’m too busy getting off on images like the above.

::slowclap::



the patriarchy is startingly delusional (yes jaro this is why i asked)
i’ve never seen this guy look more attractive than how i find him in this picture…

fatsexybitch:

heatherbat:

moniquill:

saucefactory:

verysharpteeth:

chandra75:

agent-mizzle:

Every time I post something about Norman Reedus and it gets reblogged you fangirls just gotta swoon and add your own cutesy caption. Nothing against fangirls but here’s a challenge. Swoon over this! Good luck.

That’s fucking hot as hell. 

LOL. That’s not the one to pick for no swooning.

YOU DON’T KNOW US AND OUR LIVES. WE HAVE FANGIRLED OVER ROADKILL FOR HIM.

SOMEONE JUST NEEDS TO HITCH THAT SKIRT UP AND BITE HIS INNER THIGHS AND THEN SUCK HIM UNTIL HE’S SOBBING, UNTIL HIS PRETTY EYESHADOW RUNS DOWN HIS FACE.

OP, it is clear that you have a fundamental misunderstanding of one or more of the following:

'fangirls'

'swooning'

'challenge'

I mean we could probably use this as a really interesting launching point for the fundamental disconnect between ‘what people actually find hot’ and ‘what society/patriarchy presumes is hot’ and how the assignations of gender roles and sexuality fuck with that. Like the presumption that the female gaze doesn’t even exist, or if it does that women-intersted-in-men find the same things about men sexy that men-interested-in-women presume they do/should.

I mean, how many ‘porn for straight women’ magazines have tried to launch and asked a bunch of self-identified straight women what they wanted in porn - and gotten answers of ‘smiling dudes’ ‘dudes giving bedroom eyes’ and ‘visible erect cock’ (startlingly enough the kind of things often seen in porn produced with an intended audience of gay men) - only to then said ‘yeah no, you don’t actually want that. we’re giving you tough, aloof/agressive-looking shirtless guys with power muscles and weapons instead (because regardless of what any of you say you want we know that the majority of you want tough looking guys with power muscles and weapons because that’s what masculinity is because sexiness is feminine-coded. I mean obviously the only reason a man would display in a (so totally feminine, totally) sexually-inviting way (as opposed to an aggressive way or a disinterested way) is if he’s trying to attract a man! Ergo anything in which a man is display in a sexually inviting or (gasp) submissive way is gay gay gay gay gay and thus the anti-masculine and no woman would ever want it (and if you do you’re probably not a real woman, you’re fundamentally broken somehow and should be ashamed). We know better than you what you like and want and find sexy)’ and then failed and blamed the failure on the totally legit and well known phenomenon that women just don’t get off on visual stimuli they’d rather read erotica (by which we of course mean cishet romance novels. Nothing else exists and if it did no one would be interested in it so there’s no point marketing it.)

That’s a conversation we could have.

But I’m too busy getting off on images like the above.

::slowclap::

the patriarchy is startingly delusional (yes jaro this is why i asked)

i’ve never seen this guy look more attractive than how i find him in this picture…

 

farrahtales:

startin’ to get super annoyed when ppl try to tell me how bad certain foods are for me like they’re about to shock me into heading down to the local organic food shop to replace my lunch when like holy frick i didn’t even need anyone to inform me in the first place that ramen can’t be that nutritionally awesome but i make part time minimum wage and a bitch has to eat????? r u offering to buy me black rice edamame salad and sweet potato chilli becuz if not leave me eat my 89 cent package of crap in peace dr. oz

i love this

i love farrah

 

emilyissherlocked:

hatteress:

"Women don’t like action, they skew towards romantic comedy and emotional drama. That’s just the way it is."

Using this argument is like feeding a lab mouse only cheddar cheese all it’s life and then saying it prefers the cheddar over the Gouda because reasons. No. No it doesn’t. That’s just all you’ve been giving it. You are a bad scientist. Hand in your goddamn coat and get the hell out of the lab.

America’s Next Top Scientist

 

giving people something to believe in so strongly can make them so content in ignorance.

they stop being curious about life and the universe because they rest on an oppressive truth that has poisoned their minds and controls them.

even unreasonable bursts of emotion can seem purposeful to them, because they lack the objective eye that can differentiate logical reactions to reality from nonconstructive reactive behavior.

 
can anyone confirm if this is real omg haha

can anyone confirm if this is real omg haha

 
Bring consent out of the bedroom. I think part of the reason we have trouble drawing the line “it’s not okay to force someone into sexual activity” is that in many ways, forcing people to do things is part of our culture in general. Cut that shit out of your life. If someone doesn’t want to go to a party, try a new food, get up and dance, make small talk at the lunchtable—that’s their right. Stop the “aww c’mon” and “just this once” and the games where you playfully force someone to play along. Accept that no means no—all the time.
 
jvnia: Happy birthday! :) x

thank you kindly! \(“,)/

 

today i turn 24.

yikes

 
i love her sooo much. like ugh. wahh. i love her.

i love her sooo much. like ugh. wahh. i love her.

 
theme by iemai